Choď na obsah Choď na menu
 


Zavádzanie Targetu, Wallmartu a Broadwayu

17. 5. 2014

 sa-logo.jpgPosledné dni sa akoby pretrhlo vrece s falošnými autogramami. Facebookovská stránka "Collecting Autographs through the mail" upozornila na jeden veľmi nepekný fakt spojený s obchodnými reťazcami Target a Wallmart, ktoré vo svojich súčasných propagačných akciách ponúkajú online na predaj podpísané kúsky, presnejšie knihy a CD. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby sa za pojmom "podpísané" neskrývali autopeny a preprinty. Ide o najnovšiu knihu herečky Jenny McCarthy, album speváčky Dolly Parton či ďalšiu knižnú publikáciu od Marry Hidgins Clark. Podľa mňa ide o nechutnú reklamu, keďže práve autogramy navyšujú cenu samotného výrobku a nakoniec zistíte, že ani ten autogram nie je pravý.
   O nič lepšie nedopadol ani playbill (za ktoré sa momentálne inak platí 50 dolárový poplatok) k broadwyskej hre Cinderella, kde sa tuším úplne po prvýkrát v histórii objavil medzi pravými autogramami aj autopen herečky Fran Drescher (známej zo sitcomu The Nanny). Človek aby si nebol už vôbec ničím istý...

 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

...

(Sammy, 22. 5. 2014 20:54)

je to hnus, ale jsem ráda, že o tom víme

Re: ...

(Admin, 23. 5. 2014 8:51)

Presne, ešte že tak... neviem, ako by som sa cítil, keby som si niečo z toho objednal a doma zistil, že je to fake..