Zavádzanie Targetu, Wallmartu a Broadwayu
Posledné dni sa akoby pretrhlo vrece s falošnými autogramami. Facebookovská stránka "Collecting Autographs through the mail" upozornila na jeden veľmi nepekný fakt spojený s obchodnými reťazcami Target a Wallmart, ktoré vo svojich súčasných propagačných akciách ponúkajú online na predaj podpísané kúsky, presnejšie knihy a CD. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby sa za pojmom "podpísané" neskrývali autopeny a preprinty. Ide o najnovšiu knihu herečky Jenny McCarthy, album speváčky Dolly Parton či ďalšiu knižnú publikáciu od Marry Hidgins Clark. Podľa mňa ide o nechutnú reklamu, keďže práve autogramy navyšujú cenu samotného výrobku a nakoniec zistíte, že ani ten autogram nie je pravý.
O nič lepšie nedopadol ani playbill (za ktoré sa momentálne inak platí 50 dolárový poplatok) k broadwyskej hre Cinderella, kde sa tuším úplne po prvýkrát v histórii objavil medzi pravými autogramami aj autopen herečky Fran Drescher (známej zo sitcomu The Nanny). Človek aby si nebol už vôbec ničím istý...
...
(Sammy, 22. 5. 2014 20:54)